Informatyka

TOP5 Najlepszych Kreatorów Stron WWW – Ranking

Masz własny biznes i dosłownie: pracujesz w sieci.  Oczywiście: potrzebujesz profesjonalnej strony internetowej. Co jeśli nie znasz się na kodowaniu?  Jasne, możesz zlecić zrobienie strony agencji, ale…  Właśnie: koszt.  Niekiedy bardzo duży. Jakie masz opcje?  Możesz nauczyć się kodować od postaw i spędzić wiele godzin na nauce WordPressa.  Albo wybrać […]

Dane strukturalne dla firm działających lokalnie – użycie typu LocalBusiness

Powinieneś zadbać o to, by Twoja firma była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania oraz w odpowiedni sposób informowała użytkowników o swojej działalności. Można to osiągnąć między innymi za pomocą danych strukturalnych LocalBusiness. Dzięki nim możesz przedstawić informacje o firmie, która działa lokalnie. Czym są dane strukturalne LocalBusiness? Za pomocą typu […]

Czym skutkuje nałożenie banów i filtrów Google

Prowadzenie rozpoznawalnej strony internetowej wymaga jej efektywnego sytuowana w przeglądarkach, aby była widoczna dla potencjalnych klientów i miała niezachwianą pozycję. Bany i filtry Google mogą być założone na stronę, kiedy firmowa strategia niesie ze sobą złamanie reguł profesjonalnej optymalizacji. Przyjrzyjmy się, co zrobić w takiej sytuacji. Dlaczego filtry i bany […]

Nie spamuj – o nienaturalnych linkach przychodzących

Nienaturalne linki przychodzące są najistotniejszym powodem, przez który na witrynę online może zostać nałożony filtr Google. Czy jest szansa na uchronienie się od tych surowych sankcji? Zaprzestań wykorzystywania nienaturalnych linków przychodzących Nienaturalne linki przychodzące to implikowanie sztucznej ilości odsyłaczy kierujących odbiorców na naszą stronę w sieci. Manipulują one miejscem strony […]

Filtry algorytmiczne i ręczne od Google

Filtr od Google? – co to jest?? Filtry Google są rodzajem kary nakładanej na serwisy internetowe, które nie są stworzone zgodnie z wprowadzonymi przez Google wymogami dla twórców stron. Spotkać możemy się z dwoma typami kar – z filtrami ręcznymi lub algorytmicznymi. Filtry ręczne nakładane są przez osoby pracujące w […]

Optymalizacja sklepu internetowego

Jeżeli prowadzisz własny biznes, dobrze wiesz, jak kluczowa jest Twoja strona internetowa. To właśnie ona jest w stanie skutecznie zniechęcić przyszłego klienta do wybrania Państwa produktów. Ładna witryna to stanowczo zbyt mało. Warto zadbać też o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. W tym celu niezbędna będzie fachowa optymalizacja wykonana przez […]

Ściąganie filtra Google – poradnik

Spostrzegłeś nagły spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała także pokazywać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu konkretnych i wypozycjonowanych wcześniej zwrotów? Żadne czynności, mające na celu odwrócenie sytuacji, nie dają spodziewanych efektów? Jeżeli zaobserwujemy powyższe objawy, oznaczać to będzie nałożenie filtru na stronę przez Google. Jak działa filtr Google W […]