
Kraków agencja reklamowa. Zdobądź więcej informacji
Akcje marketingowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
W czym wesprze Cię agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to ekipa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w sieci (animacje i klipy viralowe, kanały social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz koperty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, plakatów, stoisk targowych bądź ulotek. Agencja reklamowa napisze też przyciągające, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego, a także opracuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram czy Facebook.
Do kogo adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, spotkań z klientami czy konferencji wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnej i harmonijnej ekipy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Nasze dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]