
Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie jak zatrudnić agencję SEO, kliknij w to miejsce.
Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Należy posłuchać wskazówek ekspertów.
Google doradza, jak znaleźć solidną firmę SEO
Nie da się ukryć, że cała branża usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak między innymi Yahoo, Baidu lub Yandex, wciąż najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zaistnieć w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zazwyczaj jest to trudne bez wsparcia speców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak rozpoznać solidną agencję SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się dobra agencja SEO?
Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieustanny monitoring kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
- umiejętność estymacji czasu i budżetu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję.
Przedstawicielka Google podkreśla też, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą większe efekty przeważnie po kilku miesiącach pracy.