
Skieruj się tu, aby zdobyć więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję SEO Kraków
Firmy i właściciele portali internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie działań samemu. Nie posiadając rozeznania w zakresie SEO i nie monitorując każdego dnia informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko działać dobrze i – co najistotniejsze – skutecznie. Kolejne podejście to stworzenie etatu dla specjalisty SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przekazane na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w pracują tam także osoby od kampanii Google Ads, projektowania graficznego, programowania czy content marketingu służące merytorycznym wsparciem w tych sferach.
Zalety doświadczonej agencji SEO
Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Czym kierować się podczas poszukiwań podmiotu, która wywinduje do góry naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy wybrać firmę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale również tych reklamowych czy kreatywnych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Wybierając agencję, która funkcjonuje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może bez trudu pochwalić się pokaźnym portfolio swoich uprzednich prac. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach publikują sekcję „Case study”. Przed podpisaniem umowy powinno się przeanalizować studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, a także to z jakimi przeszkodami się mierzyła i dla jakich branż pracowała. Rzetelna agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: zawiadamia o harmonogramie zadań na najbliższe tygodnie, jak również dostarcza sprawozdanie z wykonanych działań i ich następstwa.
Druga niebagatelna kwestia to personalizacja oferty i dopasowanie strategii działań do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w ciągu 15 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być znak alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o dokładniejsze informacje o firmie, konieczne do przygotowania dla niej wszechstronnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można odnaleźć tak po prostu w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych uprzednio pracach SEO i o istotnych dla klienta artykułach lub usługach, które chciałby wypromować.
Jaki system rozliczeń z firmą SEO wybrać?
Nieufnie należy podejść do firm SEO, które proponują umowę z zapłatą za uzyskany efekt. W takim systemie klient płaci agencji SEO dopiero wtedy, kiedy słowa kluczowe uzyskają uzgodnione w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do pierwszej strony wyników albo do Top5). To w dalszym ciągu często napotykany sposób rozliczeń, lecz niesie ze sobą znaczne ryzyko – można bowiem uzyskać błyskawiczne rezultaty za sprawą łamania reguł ustalonych przez Google. Nieprzerwanie uaktualniany algorytm również nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem sumienna firma SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych wyników. Jeśli chodzi o cenę za działania agencji SEO, to rzadko bywa ona stała – z reguły w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy potrzebne są wyższe nakłady finansowe, aby przeprowadzić dokładny audyt SEO, a następnie wcielać w życie wszelkie wynikłe z niego prace. W późniejszym okresie współpracy, gdy strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są o wiele mniejsze.
Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]