Chociaż Małopolska to jedno z najmniejszych województw w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, zatem czasem ciężko odnaleźć się w zalewie wiadomości o najciekawszych zabytkach oraz planowanych imprezach kulturalnych bądź sportowych w Małopolsce. Gdzie szukać […]
Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi
Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie […]
Portale o zdrowiu to źródło wiedzy, a nie alternatywa dla wizyty u lekarza!
W sieci można bardzo prosto znaleźć informacje o każdej dziedzinie życia. Internauci mają szczególną słabość do pytania w Google o tematy medyczne, nierzadko wręcz poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji ze specjalistą długim buszowaniem po sieci z nadzieją na odnalezienie na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to rozsądny […]
Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym
Żeby klient dostrzegł twój biznes musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz także zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i użyteczne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno też zlekceważyć tzw. link […]
Dane strukturalne dla firm działających lokalnie – użycie typu LocalBusiness
Powinieneś zadbać o to, by Twoja firma była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania oraz w odpowiedni sposób informowała użytkowników o swojej działalności. Można to osiągnąć między innymi za pomocą danych strukturalnych LocalBusiness. Dzięki nim możesz przedstawić informacje o firmie, która działa lokalnie. Czym są dane strukturalne LocalBusiness? Za pomocą typu […]
YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube
Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na […]
Jak dotrzeć do klientów online? O pozycjonowaniu dla firm z Krakowa
Wszechobecność internetu oraz prostota wykorzystania go do znalezienia potrzebnych artykułów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce teraz zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo postawienie strony firmowej nie znaczy, iż nowi klienci do nas trafią – istotna jest przecież widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Wiele niedużych […]
Sklep WooCommerce – jakie są zalety tej wtyczki do WordPressa?
Prowadzisz firmę i planujesz poszerzyć jej działalność o sklep online? Jeśli masz już stronę firmową na WordPressie, ale także jeśli nie dysponujesz w ogóle stroną www i zaczynasz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest wyśmienitym rozwiązaniem. Tworzenie sklepów WooCommerce – elastyczność i możliwość analizy danych sprzedaży Ze względu na […]
Czemu warto zlecić projektowanie stron internetowych?
Funkcjonalność stron www bierze się przede wszystkim z ich projektów. Tworząc witryny www należy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również doświadczeniu internautów – jeżeli nawigacja po stronie będzie dla nich źródłem trudności, szybko przeniosą się na drugą witrynę i wybiorą towary innej firmy. Aby zatem strona dała […]
Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją założyć?
Specjalista SEO pracujący dla operatora telefonii komórkowej Vodafone 10 października 2018 r. w serwisie Twitter ujawnił, że według nowych statystyk zaprezentowanych przez Google podczas konferencji “Secrets of Local Search” aż 46% zapytań internautów dotyczy wyszukiwania lokalnego. Oznacza to, że więcej niż dwóch na pięciu użytkowników internetu szuka usług i towarów […]